Retur și Rambursare | Ajutor | LeKtroniX | United States of America | Lektronix
 
Language Select Map
Reparații, piese de schimb și service în domeniul automatizării industriale

Reparații, piese de schimb și service în domeniul automatizării industriale

 

+420 544 528 663


 

sales@lektronix.ro

chat
 
 

Ajutor LeKtroniX

Vreau să returnez un articol

Toate articolele reparate de LeKtroniX sunt complet testate (în funcție de piesa furnizată și de sistemul de testare disponibil) și ambalate cu grijă înainte de expediere, inclusiv prin utilizarea pungilor/ambalajelor de protecție antistatică, dacă este cazul. Dacă nu vom primi nicio comunicare de la dumneavoastră în termen de 7 zile de la livrare cu privire la orice probleme privind bunurile, se consideră că s-au primit bunurile în stare de funcționare și fără probleme.

Dacă doriți să returnați un articol din orice motiv, acest lucru trebuie raportat la LeKtroniX International Ltd în termen de 7 zile de la livrare și articolul trebuie returnat pentru evaluare/inspecție. LeKtroniX International Ltd nu este responsabil pentru plata costurilor de transport. Vom autoriza returnarea unui articol doar în următoarele cazuri:

Defect atunci când a fost primit
Puteți returna orice articol care era defect atunci când a fost primit. Vom schimba articolul sau îl vom repara dacă nu este posibil un schimb. Dacă suntem în imposibilitatea de a înlocui sau a repara articolul, atunci vă vom rambursa plata.

Deteriorat în tranzit
Puteți returna orice articol care era deteriorat atunci când a fost primit. În niciun caz nu ne asumăm responsabilitatea sau răspunderea pentru bunurile deteriorate, cu excepția cazului în care cumpărătorul notifică operatorul de transport la momentul livrării. Dacă bunurile sunt deteriorate în tranzit iar defectul este evident la livrare, cumpărătorul trebuie să semneze nota de livrare care să ateste că mărfurile au fost deteriorate. Vom schimba articolul sau îl vom repara dacă nu este posibil un schimb. Dacă suntem în imposibilitatea de a înlocui sau a repara articolul, atunci vă vom rambursa plata.

Articol greșit
Ne puteți returna orice articol trimis greșit ca rezultat al unei erori din partea noastră, pentru o rambursare completă. Vă vom înlocui articolul sau vă vom rambursa plata imediat ce am primit și procesat articolul. În aceste cazuri, vom aranja colectarea articolului pe cheltuiala noastră.

Articol nedorit
Puteți returna orice articol nedeschis în termen de 7 zile de la primirea acestuia, însă acest lucru va fi supus unei taxe de reaprovizionare de 25%. Vă vom rambursa plata, mai puțin taxa de reaprovizionare, imediat ce am primit și procesat articolul. Notă: Nu vom rambursa sau schimba un articol deschis, cu excepția cazului în care este defect, sau în cazul în care articolul incorect a fost trimis în urma unei erori din partea noastră. Vom rambursa tarifele de transport doar în cazul în care returnarea este rezultatul unei erori din partea noastră.

Vă rugăm să rețineți că LeKtroniX nu permite returnarea sau rambursarea pentru următoarele produse:
Orice produs care este configurat special pentru specificațiile dumneavoastră.
Orice produs software.